Eeloleval nädalavahetusel, 24.–25. novembril osaleb Põhja-Eesti turismiregiooni esindus Helsingis toimuval traditsioonilisel Eesti kultuuri, turismivõimalusi, käsitööd ning toitu tutvustaval suurüritusel – mardilaadal.
Regionaalse turismiorganisatsiooni SA Põhja-Eesti Turism koordineerimisel tutvustatakse põhjanaabritele Põhja-Eesti maakondade – Harjumaa, Järvamaa, Raplamaa, Lääne-Virumaa ja Ida-Virumaa puhkusevõimalusi ja jagatakse soomekeelset turismiinfot. Eesti on aastaid olnud soomlaste populaarseim reisisiht. Soome Statistikaameti uuringu andmetel tehti 2017. aastal Eestisse 2,7 miljonit ühe-või mitmepäevast reisi, mis moodustasid 26% kõigist Soome elanike välisreisidest. Paraku on soome turistide arv viimasel ajal langustrendis, seega peetakse Põhja-Eesti regioonis Soome suunalist turundustööd väga oluliseks. Vaieldamatult on veel arvukalt soomlasi, kes ei tea Eesti maapiirkondadest suurt midagi. Tallinn paljudele tuttav, kuid häid külastuselamusi pakutakse ka väljaspool pealinna. Arvestades, et Euroopa ja üldisemalt uue põlvkonna turistid soovivad kogeda just looduses viibimist, siis on Põhja-Eestil palju pakkuda.
Regiooni pinnal jagavad turismialast infot ja vastavad külastajate küsimustele Raplamaa esindaja Tiiu Susi ja SA Põhja-Eesti Turism esindajad Liis Kurm ja Karmen Paju.
Helsingi kultuuri- ja vabaaja keskuses Kaablitehases peetav Soome suurim Eesti-teemaline üritus toimub Tuglase Seltsi eestvedamisel tänavu juba 35. korda. Nii pikaajaline traditsioon kui ka Eesti kauba hea maine on muutnud laada soomlaste seas väga populaarseks. Mullu külastas mardilaata ca 15 000 inimest. Mardilaada üldinfo täieneb pidevalt ja on leitav Tuglase Seltsi kodulehel www.martinmarkkinat.fi ja Facebook-is.